.

.

onsdag 5 november 2014


Godmorgon! Vem är det som bestämmer att man börjar klockan kvart i sju på morgonen?? VEM?? Kom iaf upp utan några större problem när klockan ringde 05.00. Den största anledningen till att de va så lätt att komma upp var för att jag inte riktigt sov. Har halvsovit mig igenom hela natten, det blir alltid så för mig när jag jobbar till på kvällen - har svårt att komma ner i varv. Så trots att jag var dödstrött så gick det inte riktigt att somna. Menmen, av någon konstig jävla anledning känner jag mig ändå hyfsat utvilad. Tröttheten lär väl slå till någon gång under dagen haha. Menmen jobbar till 16 idag och imorgon har jag sovmorgon å jobbar kväll så det blir skönt :) får se vad man orkar hitta på i eftermiddag, skulle behöva göra något så jag inte somnar hela eftermiddagen och förstör min nattsömn. Men vi får se!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och borsta tänderna, sen gå mot spårvagnen. Hörs i eftermiddag :) Puss!


The perfect breakfast - kaffe och kladdkaka mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar