.

.

fredag 11 mars 2016

Aj.


Godmorgon! Blir upphämtad här hemma om en liten stund och så ska vi vidare och kolla på lägenheten. Spännande! Ska bli kul att få se hur den har blivit. Och bra att kunna mäta lite och så så att det går att planera hur allt ska stå osv :) ska bli kul!! Ska försöka ta en bild eller två och visa er sen.

På tal om något helt annat - ni som följt med länge vet säkert att mina läppar svullnar upp emellanåt av oklar anledning. Första gången (ca tre år sedan) var värst och såg ut såhär:


Hahahah bild nr två ser verkligen ut som att jag sprutat dom.

Sen dess har det kommit tillbaka lite då och då, dock aldeig lika brutalt utan det brukar mer vara en del av läppen (underläppen eller överläppen) som svullnar typ såhär:


Idag verkar det vara dags igen. Det kliar och sticker i underläppen och har gjort sen jag vaknade. Ingen fara alls egentligen men det är helt sjukt irriterande att inte veta varför det blir såhär. Tänk om det sätter sig i halsen någon gång och jag kvävs typ??? Åh. Sen är det jävligt fult också... 

Där jag pekar kliar/svider/sticker det idag. Får se vart det tar vägen.....



Nu ska jag göra mig klar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar