.

.

tisdag 15 mars 2016

Godnatt!


Äntligen läggdags! Dagen har varit helt okej tror att den varit låååång. Började med lite möte på förmiddagen innan jag mötte upp Sevgi vid elva. Vi pluggade sedan till typ 17 (!!!) och sen åkte jag hem, åt och slappade. Strax innan 20 kom Unda och vi kilade iväg till gymmet. Blev överkropp och löpning för min del idag och det var faktiskt ett av mina bättre pass. Hade spring i benen och hade ätit precis lagom långt innan träningen vilket gav mig extra energi utan att ge mig håll. Så nice! Såna dagar är det riktigt kul att träna.

Kom hem, duschade och har nu suttit och skrivit ut massa papper inför imorgon samt skickat in lite material till vår handledare. Nu kan jag äntligen släppa uppsatsen för resten av dagen och gå och lägga mig. Imorgon väntar ännu en tidig morgon så godnatt på er!



Förresten, vet ni vad jag fick idag??? Världens bästa Jessika har precis varit utomlands och idag när jag kollade i brevlådan om det kommit någon post så hittade jag ett vykort från henne. Så himla gulligt, det gjorde min dag!! 




Det åkte självklart direkt upp på kylskåpet. Jag har världens bästa vän <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar