.

.

söndag 20 mars 2016

My sunday


Snart läggdags, har precis borstat tänderna och ska nu fläta upp håret och sen kolla ett sista avsnitt innan jag sover. Hoppas på en god natts sömn trots att jag har väldigt ont men det kanske är lite väl naivt? Den som lever får se :)

Blev en rätt så lugn dag idag trots att jag egentligen hade planer. Skulle både på kalas och tränat men har haft så ont så efter att ha tagit mig iväg till stan och pluggat med Sevgi var jag helt slut. Så det fick bli en hemmadag istället tyvärr. Rätt skönt det också men tycker inte om att behöva ställa in pga smärta, då känns det som sjukdomen styr mig och det tycker jag inte känns okej. Menmen, ibland är det väl så.

Imorgon blir det inget plugg (skööönt) så jag ska hänga med Jessika. Hennes tåg kommer redan 10.05 så ska vi gå och äta frukost någonstans och bara mysa. Längtar!




Två bilder på mig och Johanna från igår <3 pratar på en bild och är på väg att börja skratta på den andra men vem bryr sig haha. Tyckte dom var härliga på nge sätt!

Hörs imorgon när jag har vaknat. godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar