.

.

onsdag 23 mars 2016

Tisdag.


Blev en sväng hem till Undisen nu på kvällskvisten. Hon slutade jobba vid 20.30 så jag åkte dit lagom tills hon kom hem för att vi skulle hinna catcha upp lite innan hon åker till Småland (och jag troligen till Vargön) över påsk. Det var supermysigt, längesen jag var hemma hos Unda nu. Vi är oftast här eftersom vi brukar träna här. Men det blev lite te och kakor, lite prat och skratt och lite gitarrspelande. Kanonmysig avslutning på denna dag.

Dagen i övrigt har inte varit särskilt spännande. Pluggade med Sevgi via Skype till två-tretiden någon gång och sen kollade jag lite serie och råkade somna hehe. Sov några timmar och det var nog välbehövligt för mig, kroppen är inte alls på topp just nu alltså. Usch! Men sen när jag vaknade blev det lite mat och chill innan jag åkte till Unda. Så även om det inte varit en särskilt produktiv dag har jag iaf fått gjort det viktiga - pluggat och träffat Unda :)


Nu ska jag kolla ett par avsnitt av min serie innan jag lägger mig igen. Imorgon väntas återigen en dag med plugg och sen ska jag på smärtkurs. Därefter får vi se vad som händer.

Vi hörs imorgon innan vi sätter igång med plugget. Godnatt gullisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar