.

.

tisdag 8 mars 2016

Mysig eftermiddag med Undis


Haft en supermysig eftermiddag med Unda. Först gick vi till en salladsbar för att äta en sen lunch och satan vad god salladen var!!!! Jag körde tomat, rödlök, majs, blomkål, chilimarinerad pasta, fetaost och sojabönor (sojabönorna fick vara proteinkällan eftersom jag ej äter kött, dom är sååå goda förövrigt). Och så lite caesardressing på och en Loka till. Perfekt. Dit måste vi gå fler gånger!


Mums.

Efter maten var Unda supersugen på frozen yoghurt aka froyo så då köpte vi det till efterrätt. Laktos- och fettfri vaniljfroyo med kiwi, mango, jordgubbar och några godisbitar (så jävla gott med godisbitar blandat med krämig, kall froyo) blev det för mig. Också suuupergott.


Goooottt!

Efter detta knallade vi runt i stan en stund, kollade lite affärer, inredningsprylar m.m innan vi slutligen satte oss ner på ett café med en kaffe och pratade massor.....


Going!

....Fastnade där någon timma (om inte mer) och sen åkte vi hem till mig och hängde lite innan Jonas kom och hämtade Unda. Fantastiskt mysig eftermiddag med min fina vän <3



Nu ska jag glo lite serie och ta det lugnt innan läggdags! Hörs senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar