.

.

tisdag 29 mars 2016

I Will be back!


Vet att jag skulle börja blogga ordentligt idag men det har inte riktigt blivit av. Har massor med tankar som rör sig runt i huvudet, det är KAOS där uppe i hjärnkontoret just nu kan man väl säga.... :/ Jaja. Vi tar nya tag imorgon helt enkelt. 

Jag har varit brutalt trött idag. Sjukt trött alltså, sov dåligt och få timmar så det är väl säkert därför. Lyckades dock pallra mig iväg och plugga ett par timmar med Sevgi under dagen, alltid något. Efter det har jag inte fått gjort något produktivt alls haha. Dåligt. Men samtidigt rätt så skönt att spendera eftermiddagen med thaimat framför teven. Helt ok! Imorgon ska jag bli av med ledighetströttheten och komma tillbaka till livet haha. Då blir det både skola, handledarträff, smärtkurs och träning. Full rulle med andra ord!


Trött haha men försökte mig på ett smile ändå....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar