.

.

torsdag 3 mars 2016

Den blev min


Jackan jag pratade om igår... Blev min idag hehe, den fanns i min storlek idag!!!! Älskar den, är helt kär alltså! Har velat ha exakt en sånhär jacka ett bra tag nu men aldrig hittat den perfekta - den har antingen varit för lång, för kort, fel beige färg, fel material eller något annat. Men igår hittade jag den, exakt som jag hade tänkt mig (haft en bild i huvudet av hur den skulle se ut men inte hittat den, förrän nu).

Den är dock ganska tunn så den får hänga på klädstången tills vädret blir lite varmare :) och när det är varmt nog tänker jag matcha den ungefär som på bilderna nedan - med helvita sneakers, bara ben och en enkel svart klänning. Bara en silvrig klocka som saknas!!




Såhär ser den ut på. ÄLSKAR!!!




Under våren eller när det är för kallt för att ha bara ben helt enkelt, tänker jag mig den med svarta jeans, vita sneakers och en vit casual tisha till vardags och med svarta jeans, svart magkort topp och enkla klackar till fest :) Less is more.



Förresten, kolla mina vita sneakers på bilderna som jag fick i julklapp. Fick likadana svarta som jag använder nästan dagligen och som jag verkligen ÄLSKAR. Dock älskar jag de vita snäppet mer men jag vill inte förstöra dom genom att använda dom ute nu, så dom får helt enkelt invigas i vår. Längtar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar