.

.

måndag 7 mars 2016

Låååång skoldag.....


Haha det blev sent i skolan förut. Träffade vår handledare vid halv fyra och satt med henne tills klockan var strax innan fem, så var inte hemma förrän en stund efter det. Hade jag varit hemma tidigare skulle jag nog ha vilat men nu när jag var hemma så sent var det mer värt att vara vaken så jag kan somna tidigt ikväll.


Väl hemma har jag grejat lite med skolgrejer, kollat några avsnitt serie, myst med katterna, ätit - ja allt sånt där man gör när man bara tar det lugnt hemma. Sköööönt. Ska sova om en stund här nu tänkte jag, är verkligen supertrött.

Imorgon står uppsatsskrivande på schemat till en början, men vi tänkte inte hålla på lika länge som idag så imorgon hinner jag nog faktiskt med något MER än skolan. Lite fritid också så att säga =) men mer om det imorgon för nu ska jag borsta tänderna. Godnatt godingar!



Kissemys!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar