.

.

måndag 7 mars 2016

Natti


Nu ska jag lägga mig, men först lite uppdatering till er. Haft en söndag som varit sådär, den skulle ha varit bra om jag inte hade haft så jäkla ont. Menmen, inte mycket att göra åt saken. Efter jag och Sevgi hade pluggat förut behövde jag vila lite och stenslocknade i ungefär 1.5 h tills Ozcar väckte mig med middagen färdig =) Åt lite och resten av kvällen har bara varit lugn bortsett från mitt lilla hemmaträningspass på yogamattan förut.  Btw - sjukt smart att kolla på sin serie och träna samtidigt. Varför har jag knte tänkt på det tidigare!?? Det är ju perfekt de dagarna jag inte träna på gymmet pga magen. Min mage klarar inte av konditionspass (typ gruppass som zumba, bodystep eller löpning på bandet) när jag har ont nämligen, men styrketräning går bra. Ser dock ingen mening i att gå till gymmet bara för styrketräning, det kan jag lika gärna köra med mina vikter och kettlebellen här hemma. Så att köra det framför min serie var ju perfekt!!!


Oj nu gled jag ifrån ämnet lite. Men det är ungefär vad jag fått gjort idag - pluggat, hemmatränat, vilat, ätit, duschat, slappat vid teven. Så det var en typisk söndag kan man väl säga =) nu är söndagen slut och jag ska lägga mig så jag orkar upp imorgon, ska iväg vid tio! 


Vi hörs imorgon sötisar, godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar