.

.

torsdag 24 mars 2016

Dagens lista :)



Dagens humör: Oj. Just nu helt okej. Men kände en hel del frustration efter morgonens läkarbesök.
Dagens mående: Jag mår okej. Ont i magen och såna fysiska grejer men känner rätt så glad i övrigt.
Dagens borde: Tvätta. Och det ska jag göra ikväll också haha. Skjuter alltid fram tvättandet tills det börjar bli dåligt med rena strumpor kvar haha (strumpor är nog det jag har minst av).... let's just say att mina strumpor börjar ta slut nu.
Dagens frisyr: Uppslängd bulle på huvudet.
Dagens klädsel: Svarta jeans, linne, vita converse och min bomberjacka.
Dagens planer: Tvätta! haha nej men förutom det ska jag bli klar här i skolan och sen vet jag inte.
Dagens materiella vill ha: Jag är väldigt sugen på en sjukt söt sommarklänning jag har hittat.
Dagens fundering: Bra fråga....har nog inte hunnit fundera så mycket idag ännu förutom efter läkarbesöket. Så det är väl det.
Dagens beroende: Inget särskilt.
Dagens tråkigaste: Att gå upp ur sängen. Det var segt imorse haha.
Dagens längtan: Längtar otrooooligt mycket efter helg vilket jag får om bara några timmar. wohooooo!
Dagens superlängtan: Haha fortfarande helg? Nej men det finns väl saker framöver jag längtar efter, typ sommarlov osv.
Dagens tidning: Ingen ännu.
Dagens låt: 7 years - Lukas Graham. Drogar den låten just nu, tycker den är grrrryyyym.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar