.

.

onsdag 23 mars 2016


Igår fick jag hem ett paket på posten. Gissa vad det innehöll....


....en tröja :) Är egentligen inte ett jättestort fan av ränder men har fastnat lite mer för det på senaste så länge det är i diskreta färger och så länge ränderna inte är helt symmetriska i storlek så jag kände att det var dags att införskaffa ett sådant plagg. En långärmad tröja i marinblått och vitt blev det (ser svart ut på bilderna men den är marinblå) och jag tycker om att de vita ränderna är smalare än de blå. Är supernöjd med tröjan och gillar att den är figursydd (vilket inte heller syns jättetydligt på bilderna pga det pösiga linnet jag har under men det är den). Den går ju att matcha med i princip vad som helst men jag tänker mig främst till vardags med ett par jeans, en klocka med silvrig urtavla och ett klockarmband i läder och vita sneakers för att fånga upp den vita färgen i tröjan. Till sommaren hade den nog varit snygg till jeansshorts och bruna ben.

Dåliga bilder and men jag bjuder på do
m!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar