.

.

tisdag 22 mars 2016

Om mig.



Tre saker jag är bra på:

- Siffror. Jag har ett jäkla sifferminne alltså.

- Att ta blodprover. Något jag inte hade en aning om innan jag började läsa till sjuksköterska (obviously) men faktiskt är grym på. Kul!

- Jag är en bra vän. Säga vad man vill om mig i andra sammanhang, men när jag bryr mig om någon for real är jag en riktigt bra vän. 

Tre saker jag är mindre bra på:

- Tekniska saker, typ datorstrul eller dyl. Hade säkert kunnat vara bättre på det än vad jag är men sanningen är att jag är så fruuuuuktansvärt ointresserad så när datorn krånglar blir jag arg och typ försöker trycka på alla knappar haha. Inte så smart.

- Att baka. Varje gång jag försöker baka och det faktiskt går bra blir jag superstolt haha. Så bakning är väl inte min starka sida men jag är faktiskt rätt grym på att laga mat när jag väl anstränger mig.

- Att ta emot komplimanger (frågade Mr om saker jag är bra och mindre bra på för att få lite hjälp och han sa att jag skulle ha med denna). Det stämmer nog rätt så bra, jag har svårt att ta komplimanger. Har blivit bättre på det på senare år måste jag få medge. Vill poängtera med det sagt att jag absolut inte har något emot komplimanger, snarare tvärtom, jag ÄLSKAR komplimanger haha.


En bild från igår får klä detta inlägg :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar