.

.

lördag 5 mars 2016

Nattinatti


Dags att sova! Har haft betydligt mindre ont idag vilket har varit SKÖNT, dock på bekostnad av min pigghet då jag fått ta mer medicin än vanligt. Men det får det vara värt ibland :)

Nu är denna fredagen slut och den har varit rätt så blandad. Har varit både drama och lugn och lite allt möjligt haha. 


Såhär såg början av min fredagskväll ut haha. Moltas älskar att sitta nära teven och kolla. Så himla söt verkligen! Kan dock vara lite smått i vägen om jag exempelvis iollar på en spännande serie men det är okej om man är så söt som han =)

Imorgon då, lördag. Har inga spikade planer ännu utan det beror lite på hur jag mår men något vill jag göra iaf. Vägrar att bara vara hemma, blev trött på det igår efter min heldag i sängen haha. Så vi får se vad som händer, jag uppdaterar er under dagens gång =) så vi hörs när jag vaknat imorgon och tills dess - godnatt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar