.

.

torsdag 10 mars 2016

Nattiiii


Hej på er! Ska sova efter mitt serieavsnitt är slut så tänkte passa på att skriva lite fort. Haft en helt ok dag om man sammanfattar den och bäst av allt var att äta middag med Unda haha. Varit sugen på potatismos ända sen igår när det planerades och idag fick jag det äntligen - fluffigt, krämigt och alldeles fantastiskt! Åt det med quorn och sås efter träningen (då det alltid är som godast att äta) Mums!

Unda drog väl 9- halv 10 någon gång ich sen dess har jag bara tagit de lugnt. Grejat lite med referenshantering till det material vi skrivit hittills i uppsatsen samt fixat en tabell har jag fått gjort också, så duktig är jag haha. Ska bli skönt att sova nu och vet ni vad det bästa av allt är??? Imorgon är jag leeeeedig! Åh det ska bli så skönt, sovmorgon.

Vi hörs när jag har vaknat. Puss


En tallrik frukt blev det som snacks till serien. Är helt beroende haha, kiwi är min nya dille även om jag får ont i munnen av att äta det. En rad choklad blev det också hehe men den fick såklart inte vara med på bloggbilden ;) Har börjat köpa såna små choklader nu som bara är en rad till dom där dagarna jag bara måååååste ha choklad (dom är några stycken, dagarna alltså hehe), det känns lite bättre än att äta en hel stor. Så det är ett hett tips till er chokladälskare där ute som mig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar