.

.

torsdag 17 mars 2016


Några saker i vardagen som gör mig glad:

- färska snittblommor.

- att lägga mig och känna att det kommer en liten varm kisse (Moltas) och lägger sitt huvud mot min kind och gosar en stund innan han slutligen kryper ner under mitt täcke.

- att gå igenom min garderob på kvällen och bestämma vad jag ska ha på mig dagen efter (även om det oftast slutar med typ jeans och en basic-topp oavsett vad jag har bestämt haha, det är mitt säkra kort).

- att ha Mr som hjälper till med det mesta i hemmet när jag mår för dåligt för att orka.

- att komma hem efter en lång dag och slänga upp håret och byta om till pyjamasbyxor och en stor tröja.

- att se Lexi ligga och sova på Playstationet bara för att det blir varmt när det är på.

- att ha ork att träna med Undis eller träffa vänner trots att jag har ont.

- att prata i telefon med min mamma (förutom ibland när är på dåligt humör och tycker hon är tjatig haha, så tycker man väl om sin mamma emellanåt).

- mm.....


Relativt gammal bild på mig n Undis på gymmet haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar