.

.

måndag 4 april 2016

Changed plans


Japp då var det strax läggdags igen. Ändrade planer för imorgon är det också, fyfan alltså. Jag ogillar att ändra planer i sista sekund men nu blev det så imorgon och det är bara att acceptera. Egentligen skulle jag träffa bästis, vi skulle shoppa lite och mysa och jag skulle ha en pluggfri dag men nej, nu blev det lite planändringar pga. att vår handledare av olika anledningar i sista stund ändrade lite i vår tidsplan. Inget att sura på henne för såklart, men en smula irriterad på själva SITUATIONEN är jag allt, mest bara för att jag hade förväntat mig en dag med Jessika imorgon. Tur att det kommer fler dagar.

Idag började dagen med plugg på EH. Fortsatte med en sväng hem innan Unda kom. Vi kollade på serie och drack te och myste hemma hos mig en stund innan vi pallrade oss iväg till gymmet. Bra jobbat av oss, en stund var det nära att vi blev kvar framför teven då soffan lockade mer än gymmet men vi tog oss iväg. Bra kämpat!

Nu ska jag strax (efter mitt sista avsnitt) lägga mig så jag orkar upp imorgon. Inleder dagen med plugg och eftermiddagen är ännu oplanerad!


Dagens. All black men med vita skor. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar