.

.

torsdag 7 april 2016

Härlig torsdag =)


Haft en nice dag. Började med skola och vi hann med mer än vi trodde idag. Imorgon är det bara lite sista finjusteringar som ska göras innan den första helt färdiga versionen av c-uppsatsen ska skickas in till vår handledare. Känns helt fantastiskt och läskigt på samma gång. Tänk om hon totalsågar den?! Jaja. Skönt att hinna skicka in hela till henne och få synpunkter att rätta till innan den ska in på riktigt åtminstone. Hoppas bara inte hon har alltförmycket synpunkter för vi har verkligen bearbetat del för del ordentligt efter de tips och förslag hon har gett oss under vägens gång!

Efter skolan mötte jag upp min storebror som var i Göteborg idag. Vi lunchade och sen gick vi ett par timmar i stan. Sean shoppade en del men jag avstod, har några grejer jag vill klicka hem men ska suga på den karamellen ett par dagar till innan jag bestämmer mig :) så det var mysigt, kul att träffa Sean som jag inte sett sen i julas!




Några bilder från eftermiddagen.

Nu ska jag glo ett avsnitt till innan jag sover samt tidsinställa ett inlägg som ni kan ha att läsa imorgon på förmiddagen. Imorgon börjar dagen nämligen med plugg tills vi har skickat in uppsatsen och då kommer jag nog inte riktigt ha tid med bloggen. Men sen är det bannemig helg! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar