.

.

onsdag 20 april 2016

My wednesday.


Hej på er och sorry om jag inte bloggat idag, har haft alldeles för fullt upp. Började dagen med ett par timmars plugg med Sevgi. Vi gjorde klart vår sammanfattning av en annan grupps uppsats och har även skrivit klart opponeringen. Nu ska vi bara gå över det ett par gånger och se om vi vill göra några småjusteringar innan måndag. Vi ska även ses imorgon på morgonen och gå igenom vår egen uppsats ett par gånger, diskutera igenom eventuella frågor som kan komma på vår examination och förbereda oss lite. Vi har nämligen vår egen examination på förmiddagen och sen ska vi opponera mot en annan grupp på eftermiddagen samma dag. Så måndag kommer bli en intensiv och tuff dag med andra ord....

Anyway, efter plugget åkte jag hem och tog det lugnt en stund. Slutade faktiskt med att jag somnade en stund för jag var så himla trött att jag kände mig frusen och nästan lite febrig haha. När jag vaknade igen kände jag mig lite piggare och sen dess har jag packat. Hade en byrå kvar att packa samt lite i köket och precis som alltid när man packar tar det mycket längre tid än man tror från början haha. Rensade hela byrån alla PLUS alla mina "skönhetsgrejer" som smink, lotions, parfymer och liknande så nu är allt riktigt genomrensat =) SKÖNT! Så det är väl det jag grejat med i princip hela kvällen, packat och rensat. Nu är allt klart bortsett från att jag måste skruva isär en hylla (kan nog inte flytta den så länge den är ihopskruvad) och lägga ner tandborste och sånt men det ska jag ju använda imorgon på morgonen så. Så imorgon blir det först plugg och sen flytt. En intensiv dag med andra ord! Hade suttit med en intensiv dag vid ett annat tillfälle men just nu är jag fööööör stressad för att ha lust. Vill ligga i sängen hela dagen och äta godis typ. Men nej istället ska det flyttas och pluggas och grejas. Blä har ingen lust. Men men, bara att bita ihop och göra! Snart är förhoppningvis denna stressiga period över och jag kan slappna av lite.




 
Bjuder på tre bilder från Central Park. Saaaaknar!!



Nu ska jag kolla ett par avsnitt DH och komma ner i varv innan det är läggdags. Kanske kommer upp ett inlägg till innan jag sover, annars hörs vi imorgon bitti! Blir tidigt plugg imorgon tillsammans med frukost på EH så det blir en plugg-frukost-dejt med andra ord. Mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar