.

.

tisdag 12 april 2016

Min dag och lite serietips


Hej på er! Har precis borstat tänderna och ska kika lite mer serie innan jag sover. Har precis börjat om på desperate housewives och det är precis lika bra som när jag såg det för några år sedan, om inte bättre. ÄLSKAR den serien. Herregud jag är en riktig serietorsk alltså. Tänkte skriva en topp-5-lista till er men kom på att jag faktiskt inte kan bestämma mig för vilka fem serier som faktiskt varit bäst och jag kan definitivt inte rangordna dom. Jag fastnar i nästan ALLA serier haha. Så det har blivit en del genom åren. Fem favoriter är dock (det finns mååånga fler jag skulle kunnat tillägga på denna lista men tog fem för att ge er lite serietips), utan inbördes ordning:

- desperate housewives
- white collar
- Bones
(Vilka två ska jag ta meeeer??!!? Haha)
- sex and the city
- prison break
- en nummer sex får det bli oxå - gossip girl!!

Lite spridning på typ av serier som ni kanske ser men ah, jag fastnar i de flesta. Lite drama ska det vara och lite kärlek men det finns ju i dom allra första serierna nuförtiden oavsett om det är sci-fi eller en kriminalare liksom. Så drama och kärlek så är jag fast. Haha.


Ska som sagt glo ett avsnitt till eller två innan jag sover och sen sova. Imorgon inleder jag dagen med sovmorgon, Gud så skönt!!! Jag och Sevgi ska träffa vår handledare klockan 15 och eftersom vi inte alls har mycket pluggmässigt att göra räcker det om vi ses runt 13 och redigerar lite. = sovmorgon. Sjukt värt.

Hörs imorn!


In my pyjamas.


Lite nya blommor blev det idag. Gud så tjusigt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar