.

.

onsdag 6 april 2016

Oproduktiv dag.


Hej på er! Jag har faktiskt inte varit särskilt produktiv denna eftermiddag/kväll. Suttit en stund med plugg nu senaste 45 minuterna men innan det nothing. Har haft en rätt så chill dag med andra ord. Sen jag kom hem från skolan (okej vi pluggade på Espresso House idag så sen jag kom hem från Espresso House) har jag bara tagit det lugnt, lagat mat, gosat med katterna, duschat, grejat här hemma osv. Inget överdrivet produktivt med andra ord. Men det är skönt det också ibland.


Imorgon blir det plugg igen och det blir faktiskt plugg i skolan för omväxlings skull. Men först ska vi ha handledarträff, så det står först på morgondagens schema. Klockan 9 ska vi träffa vår handledare och ha ett möte och därefter blir det några timmars plugg. Förhoppningsvis blir vi klara ganska tidigt.

Bjuder på två bilder från dagen. Bild 1 -Jag som leker med ett snapchatfilter. Tyckte jag blev riktigt cool. Bild 2 - En supertrött Moltis som har somnat mot mitt ben. Hur söt?!




Nä nu borde jag sova snart, ska åtminstone packa ihop datorn och börja dra mig mot sängen. Upp tidigt imorgon. Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar