.

.

tisdag 26 april 2016

Godnatt =)


Hej på er! Snart läggdags för min del, håller på att kolla ett sista avsnitt serie för att komma ner i varv och sen ska jag sova. Skolan idag var intressant men lite långdragen, det var dock väldigt kul att höra om andras uppsatser! Slutade efter två någon gång och åkte direkt hem och har sen dess inte gjort något särskilt faktiskt. Skulle ju shoppat men hade tung väska och dator med mig + var trött så jag bestämde mig för att skjuta på det. Får nog bli imorgon =) imorgon är jag ledig, helt skolfri men jag och Sevgi ska ses och åtgärda de sista justeringarna i uppsatsen (vi har 2 veckor på oss men vill göra det så fort som möjligt) imorgon på förmiddagen tänkte vi. Blir lite justering över en frukost, rätt så mysigt och då passar det ju perfekt för mig att ta en sväng förbi stan och kolla lite kläder innan jag åker hem. Bra upplägg!


Vi hörs imorgon från frukosten. Puss n good night!


Dagens mellanmål. En hel färsk mango skuren i bitar tillsammans med en halv burk laktosfri vaniljkvarg. Vet ni hur gott det var???? Smakade typ som en efterrätt fastän det var hyfsat nyttigt =)


Nu säger Molle att han vill sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar