.

.

fredag 1 april 2016

I'm so confused I can't even think


Hej på er! Vad gör ni? Själv sitter jag i soffan, kollar ett avsnitt serie och ska snart sova. Visste ni förresten att jag har vääärldens längsta gå-och-lägga-mig-rutin? Den är verkligen superlång, mamma observerade det när jag var hemma i helgen och tyckte jag var helt knäpp haha. Den är alltså onormalt lång, nästan på snudd till tvångsmässig. Skitjobbigt de dagarna jag är supertrött men av någon anledning måste det gå till på ett visst sätt, annars kan jag inte somna ändå haha. Ska berätta för er min procedur i ett eget inlägg imorgon =)

Annars har dagen varit helt ok. Plugg med Sevgi först och sen hem och invänta Unda. När Unda kom glodde vi lite film och drack te innan vi tog en powerwalk. Tog en pw lite här och var med ett snabbt stopp på vår favvosalladsbar för att köpa sallad. Sen hem till mig igen =) Mysigt med lite quality-time med min fantastiska vän! Efter en stund hos mig skulle Unda åka hem och då körde jag lite hemmaträning. Yoga på mattan samt lite styrka med min kettlebell och mitt gummiband. Blev ett helt ok pass faktiskt. Sen in i duschen och därefter har jag chillat framför teven. Nu borstade jag tänderna för en stund sen och håller på att kolla sista avsnittet innan det är dags att sova.


Vi hörs imorgon cuties. Godnatt på er!

Oldie. Kikar fram med huvudet genom ett hål i berget på en minigolfbana haha. Söt.

Blev förresten nya snittisar idag också (egentligen igår men skitsamma):


Tulpaner (as usual haha), en bukett med lila och en bukett med lite lila/vita. Supernice.


Gjorde sig perfekta på hyllan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar