.

.

fredag 8 april 2016

New love.

Jag har länge kikat på några vaser jag vill ha. Först och främst har jag velat ha en till Kähler-vas (ni vet de där med ränder, de måste ni ha sett, googla annars). Jag har redan en liten sådan och har länge spanat på en i mellanstorlek och en stor men aldrig tagit mig i kragen och köpt någon. Förrän nu. Igår fick jag äntligen min fina Kähler-vas. Mellanstorlek blev det och ingen silver-vit som jag tidigare tänkt utan det blev den allra nyaste modellen i vit och pärlemo. HUUUUUUR snygg som helst och passar alldeles perfekt med den mindre jag redan har. ÄLSKAR dom verkligen. Dom är så snygga så dom kan användas som inredningsdetalj utan att ens ha blommor i typ haha. Stilrena, enkla och lite lyxiga. Precis min stil. Nu har jag inga blommor i den nya ännu men har såhär ser den ut (bilden). Hur snyggt?!?!?!?! Är seriöst kär. Kan man vara kär i en vas? Den passade nästan t.om bättre med min lilla vas än vad en större i samma färg hade gjort. Så nöjd.


På tal om vaser har jag även en annan på G. Även den är helt perfekt men jag har ingen bild på den ännu så ni får vänta tills jag fått och packat upp den :) Men den är riktigt snygg, nästan vassare än de vaserna jag visade ovan. Eller jag vet inte. Kan inte bestämma mig. Det är heeeelt olika modell på dom. Men den andra är också stilren och enkel. Ni får se den framöver helt enkelt. Can't wait to show you. Den är SÅ snygg även den. Men tills dess får ni nöja er med att kolla på bilden ovan. HUR SNYGGT?????? Dör lite.


(PS. Den lilla vasen ser ut att vara vit med svarta ränder men det är nog ljuset för den är vit med silvriga ränder haha). Det som står framför vaserna är en ljuslykta om ni inte ser det :) Tyckte den passade in med vaserna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar