.

.

tisdag 12 april 2016

Ledig


Hej på er. Har varit ledig idag vilket var väldigt skönt! Började dagen med att Unda kom hit och hon hade med sig frukost till mig i form av muffins och kaffe från EH.... En sann vän haha. Blev superglad :D Vi solade och hängde och det var supermysigt. Blev lite träning förut också, styrka och jag körde armar, och ben idag. Kommer förmodligen ha träningsvärk imorgon, åtminstone i armarna för dom är inte särskilt...vältränade haha. 

Förutom träningen har jag inte gjort särskilt mycket vettigt idag. Hängt på balkongen i solen och tagit det lugnt här hemma. Lite lagom sådär när man är ledig. Behövde lite återhämtning.


Nu har jag ätit min dagliga fruktskål för en stund sedan och ska lägga mig om en timma eller två. Imorgon blir det plugg till en början - fått tillbaka halva uppsatsen vi skickade in i fredags med några smådetaljer som ska rättas till. Det bör dock inte ta någon längre stund då det inte var alls mycket så jag och Sevgi tänkte fixa detaljerna över en fika. MYSIGT.

Vi hörs mer imorgon, inte orkat skriva under min lediga dag. Puss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar