.

.

fredag 15 april 2016

Lat-dag.


En riktig lat-dag har vi hemma idag, jag och katterna. Ledig, uppsatsen är färdig, det regnar ute och jag är trött så det passar perfekt. Vi har faktiskt latat oss i sängen läääänge idag och nu ligger vi i soffan och kollar på serie (okej jag kollar serie men katterna är sällskap). Tror inte det blir mycket mer än såhär idag, ska försöka ta mig iväg och hämta ett paket sen men vet inte om jag orkar haha. Ifall jag orkar ta mig iväg ska jag dock visa er innehållet, det är ett paket med två plagg och jag hoppas hoppas att det ena passar (det andra har jag redan provat i affären så jag vet att det passar).


Annars då....Jag har ett personligt inlägg på g som jag verkligen vill skriva, det riktigt kliar i fingrarna. Har inte riktigt bestämt mig för om jag känner för att publicera det ännu men jag tror det kan vara skönt att skriva, lite terapi sådär haha. Får suga på den karamellen en stund till, ifall jag ska lägga ut det alltså.

Nu ska jag mysa vidare. Hörs sen!



Två bilder från imorse. Snacka om att båda vill vara NÄÄÄÄRA, finns en hel stor säng och ändå ska dom vara uppe i ansiktet. Bebisar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar