.

.

fredag 15 april 2016

New in.


Nepp inget personligt inlägg ännu, filurar fortfarande på det. Dock tänkte jag visa er mina plagg som kom idag, är supernöjd. Dels var det en jacka (who am I kidding, I looooove jackets) och dels var det ett lite festligt linne. Båda passade super så jag är glad.





En vårkappa, svart, rak modell och rätt så tunn från Vero Moda. Syns inte så bra på bilden då jag, dum som jag är, matchade den med svarta jeans när jag fotade.... blir liksom inga kontraster då men den är väldigt snygg och ni ska få se en bättre bild ngn annan gång.






Linnet, vitt med spetskant nertill och en liten dragkedja vid boobsen. Fortfarande lite skrynkligt på bilderna efter att ha färdats med posten hem till mig men väldigt snygg. Tänk den med tighta slitna jeans och vita skor för att fånga upp den vita färgen. Sommarfräscht!


Nu ska jag glo lite mer serie och sen sova! Vi hörs imorgon gullisar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar