.

.

söndag 17 april 2016

Jacka & uppsats



En bättre bild på min nya älskling (jackan). Hur snygg?? Tänkte man ser modellen bättre här när jag har ljusare jeans till, på den förra bilden med svarta jeans smälte liksom jackan och jeansen ihop och det var lite svårt att urskilja jackans egentliga modell. Men här är den iaf. Helt rak i modellen och i kavajliknande tyg, perfekt vårjacka. Är helt kär! Som vanligt i jackor då typ.... Igår när jag och mamma packade passade vi på ATG räkna mina jackor (dom som faktiskt får följa med, med andra ord jackor jag använder). Det blev ett oroväckande högt nummer haha. 


Annars då. JAG (VI) HAR SKICKAT IN MIN (VÅR) UPPSATS!!!! Ingen möjlighet att ändra på något nu förrän efter examinationen, känns skönt och nervöst på samma gång. Efter examinationen får man tydligen alltid lite synpunkter å saker att ändra på för att höja uppsatsen ytterligare och har ett par dagar på sig innan den ska vara inlämnad (och förhoppningsvis bli godkänd). Så det är en del av processen kvar men nu är den åtminstone inskickad, muntlig examination om drygt en vecka...nervös japp.

Nu ska jag kolla lite mer serie innan jag sover. Imorgon är jag ledig, hur skönt? En ledig dag innan skolveckan drar igång, på tisdag ska vi få en föreläsning i hur man opponerar på en annan grupps uppsats samt vad man ska tänka på när man försvarar sin uppsats vid examinationen och resten av skolveckan kommer gå till att gå igenom en annan grupps uppsats och skriva en opponering att presentera vid deras examination. Sen efter helgen är det dags! Har inte fått varken tid eller grupp för när vi ska opponera på en annan grupp men VÅRAN examination, när vi ska försvara oss mot en annan grupp opponenter, är redan på måndagen. Drygt en vecka kvar. Uhh.


Serie. Sova. Hörs imorn.


Mina myskissar var sällskap och stöd förut när jag skickade in uppsatsen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar