.

.

tisdag 14 april 2015



God kväll på er, läget? Själv kom jag innanför dörren för typ 25 minuter sen och har hunnit ta en snabbdusch och slängt på mig myskläder. Nu sitter jag i soffan och bara chillar. Känner mig helt slutkörd vilket iofs inte är så konstigt - min ork är inte direkt på topp eftersom jag inte riktigt fått ordning på mediciner och sjukdom och sömn och allt sånt än och idag har jag varit hemifrån i princip ända sen halv nio imorse med bara en liten sväng hemma mellan doktorn och min dejt med Amanda. Så det är väl kanske inte så konstigt. Blev lunch och massa härligt prat&skratt med Amanda och sen mötte jag upp Sean för en kaffe. Blev en jävligt lång kaffe haha å vi satt och pratade innan vi insåg att tiden gått sjukt fort och att hans parkeringstid skulle gå ut strax haha. Vandrade iväg till bilen och han fick den stora äran att köra mig hem. Så nu ska jag köra chill-mode i soffan en stund innan jag tar tag i finputset av min uppgift. Vore skönt att få göra klart det allra sista idag då den ska vara inne klockan 22 imorgon men eftersom jag vet att den nästan är helt klart så har jag en svag känsla av att jag kommer skjuta upp det till imorgon haha. Vi får se. Nu ropar teven!


Lexi hade saknat mig haha, hon har byggt bo i min famn nu medan jag sitter här och skriver på datorn. Lilla skruttan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar