.

.

onsdag 22 april 2015



Hej på er. Bloggar från skolan. Kom precis in och har plockat fram datorn - redo för lektion haha. Har haft en föreläsning på morgonen och nu är det dags för eftermiddagsföreläsningen. Här inne i salen är det rätt kallt och jävligt, vilket känns otroligt störande då det var varmt och skönt ute. Finns ett ställe här vid skolan (eller de finns säkerligen flera haha) där det är alldeles vindstilla och bänkar och sånt, där har vi spenderat lunchen, precis som igår. Sjukt gött alltså!

Har föreläsning nu till kvart i fyra men jag hoppas att föreläsaren är lika sugen på att vara ute i solen som alla andra så hon skyndar på föreläsningen och kan få sluta tidigare. Pratade lite med henne, föreläsaren alltså, precis och hon är jätterolig och klagade precis som mig på att det är kallt i salen och att det är tråkigt att sitta här när det är så varmt ute så förhoppningsvis får vi sluta lite tidigare. Vore skönt =)

Efter skolan ska jag hem och hänga på balkongen tänkte jag. Har eftermiddags- och kvällssol så solen kommer nog lagom tills jag kommer hem och stannar hela kvällen. SKÖNT. igår tog jag med Lexi ut på balkongen i solen i koppel och hon tyckte det var sjukt spännande. Så söt!! :D hon bara la sig i solen och stekte, lilla skrutten. Ska ta med henne ut en stund sen med.

Men nu börjar jag, hörs sen. puss

Hade solen i nacken under lunchen så var tvungen att gå till en spegel och dra ner klänningen lite för att se om jag gått någon färg och kolla!!! Sjukt snabbt det kommer på mig alltså - jag bokstavligen DRAR solen till mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar