.

.

fredag 24 april 2015


God morgon från sängen. Yep, jag sitter i sängen och dricker morgonkaffe. Ombytt, sminkad och färdig men jag sitter ändå i sängen för soffan är utburen och Lexi har tagit fåtöljen. Stolarna är inte heller kvar så aa - det var sängen eller golvet och sängen lockade mest. Och funderar ni på vart soffan och stolarna tagit vägen så kan jag besvara era funderingar genom att säga att de är flyttade till nya lägenheten. Japp, när jag låg och sov (min klocka skulle ringa sju) så hör jag hur det börjar braka av bara helvete i vardagsrummet, öppnar sovrumsdörren för att kolla och där står Ozcar och hans bror och bär soffa... Klockan 06.07. Jag kan ju säga att jag vände vid sovrumsdörren, slängde mig i sängen och somnade om de sista 53 minuterna. Skönt.

Nu ska jag dricka upp kaffet, borsta tänderna och sen gå till vagnen. Hörs sen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar