.

.

tisdag 14 april 2015

My day!


Sent inlägg men jag har haft fullt upp hela dagen. Skola till fyra med ett superlångt seminarium, sen plugg hemma och lite vilande och sen ännu mera plugg - nu börjar jag åtminstone bli klar med min uppsats. Ska lägga den åt sidan till imorgon och läsa igenom den imorgon med fräscha pigga ögon och säkerligen göra lite småförändringar men den är i princip klar vilket känns SKÖNT.

Imorgon ska jag till en doktor klockan nio så jag bör nog lägga mig snart. Min utvärdering av Synarel-sprayen får tyvärr vänta till imorgon då jag har skrivit alldeles för mycket på datorn idag, nu vill jag bara slänga den i väggen haha. Så jag gör det hellre imorgon och gör det ordentligt än att göra ett inlägg om det nu som blir lite halvdåligt :)

Nu ska jag iaf slappna av en stund med ett avsnitt SATC eller två innan jag lägger mig. Kanske blir ett sista mobilinlägg precis innan jag släcker sen - annars godnatt på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar