.

.

torsdag 16 april 2015


Goddag. Läget med er? Själv sitter jag i soffan och har pluggat en stund precis. Tänkte det var lika bra att få det gjort direkt efter skolan innan jag börjar slappa och det gick fort så nu är jag klar. Skönt! Plugget idag gick ut på att granska två klasskamraters individuella uppgifter, samt skriva varsitt kort meddelande till dem vad jag kommit fram till i mina granskningar. Och sen gör två klasskamrater så om mitt arbete också. Så idag får man två granskningar på sitt arbete skickat till sig och därmed en möjlighet att förbättra arbetet utifrån klasskompisarnas synpunkter innan arbetet ska vara inne "på riktigt" imorgon. Så nu sitter jag och väntar på att granskning nummer två av mitt arbete ska bli gjort, den första har jag redan fått.

I övrigt har jag varit i skolan idag, sen klockan halv ett ungefär. Jobbade med grupparbete i 1.5 h innan det var diskussionslektion. Efteråt åkte jag direkt hem. Pluggade. Nu sitter jag här, kan äntligen slappna av. Imorgon har jag kort skoldag på typ två timmar med redovisning av dagens grupparbete och inget mer. Sen HELG, en pluggfri sådan då nästa delkurs - psykisk ohälsa - börjar på måndag. Skönt!

Skriver mer senare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar