.

.

söndag 12 april 2015

pluggpluggplugg


God kväll kära läsare. Nu ska jag gå och lägga mig men tänkte skriva lite först. Efter mitt senaste blogginlägg la jag ner pluggandet en stund och kollade på en film. En film som förövrigt visade sig vara jävligt dåligt men det var åtminstone bra att lägga tankarna på annat än palliativ vård för en stund. Efter filmen, som var slut strax efter elva, bestämde jag mig dock för att fortsätta med mitt pluggande och det har jag suttit med fram tills nu. Det går framåt, men det går jävligt segt. Jag skriver, suddar, skriver igen. Lite sömn nu innan jag ger mig på det igen imorgon någon gång. Är det fint väder som idag tänker jag dock inte plugga förrän på kvällen - någon måtta får det bannemig vara haha!

Nä, somsagt ska jag gå och lägga mig när jag skrivit detta inlägg. Så vi hörs imorgon, förhoppningsvis är jag lite gladare då för nu är jag förbannad på min jävla uppsats alltså åååååh!!!

En gammal bild från en underbar dag och kväll:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar