.

.

fredag 3 april 2015

Min dag, långfredag.


Hej! Lång dag idag, vaknade strax efter tio men gick inte upp förrän kvart i elva typ. Då gick jag upp, åt tårta till frukost (kvar från igår) och gjorde mig i ordning. Sen åkte jag in till stan och mötte upp Anna. Fick se hennes nya lägenhet, supermysigt:) så hängde vi där en stund innan vi bestämde oss för att gå och luncha. Lunch på Koppargrillen blev det, mums! "Söndagslunch" tog vi, då fick man både mat och efterrätt!


Maten på bilden blev det (MUMS) och till efterrätt vaniljpannacotta med hallonsås och blåbär. Och kaffe. Även det MUMS!

Sen knallade vi hem till Erica för att kika in hennes och hennes killes nya lägenhet (inte ny men jag har aldrig varit inne i den tidigare). Sjukt mysig även den och där stannade vi och drack kaffe och pratade gamla minnen, katter, livet och annat spännande. Jättekul verkligen <3 sen när Erica skulle åka och hämta sin kille på jobbet passade hon på att skjutsa hem mig och Anna på vägen.

Goa tjejerna! Mina barndomsvänner :) så jävla roliga minnen vi har ihop alltså!

Väl hemma har det mest blivit häng i solen med mamma och Lexi, tills det blev för kallt - då gick vi in och kollade film. Och resten av kvällen har spenderats i soffan framför film. Mys.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar