.

.

torsdag 30 april 2015

Valborg


Torsdag idag. Inte en alltför produktiv dag. Hade detta varit för 5-6 år sedan hade jag varit i full gång att fixa mig, fixa allt inför kvällen. Eller vid detta laget hade jag nog redan åkt iväg, på kvällens "party". Ja då var Valborg en stor grej. Nu....nja. Min Valborg spenderas hemma med kisse och coca cola =)

Inte mkt att säga om dagen. Varit en sväng i stan och köpt mat att fylla upp kylen med. Är med Sebbe så har ju grym bärhjälp, hade aldrig i mitt liv klarat att bära hem dom kassarna själv. Så nu börjar det bli riktigt fint och hemtrevlig här hemma. Längtar sjukt mkt tills det är helt klart och jag kan ta kort och visa er men just nu är det halvfärdigt, lite saker som saknas och lite lådor kvar att packa upp så det känns roligare att visa när det är klart :) då ska jag fota hela lägenheten!

Lilla rynkis. Hon trivs så bra här vilket gör mig himla glad eftersom hon är det viktigaste jag har =)

Sötnosen!

& två bilder på mig.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar