.

.

lördag 18 april 2015

Tankar.

Hej på er. Ligger just nu i soffan och kollar på Sex and the city men jag PAUSADE för er skull, för att kunna skriva ett litet inlägg. Har inte hunnit/orkat blogga idag tyvärr, har någon fas där allt i livet känns trååååååkigt, mitt liv känns trååååkigt så varför ska jag tråka ut er genom att skriva om det?

Anyway så får jag väl försöka uppehålla bloggen ändå, även om jag kanske inte har något jättekul att skriva. För ibland händer det - att jag kommer på MASSA roliga saker att skriva om och inspirationen är tillbaks.

Just nu har jag dock ingen inspiration till typ något. Vet inte vad problemet är men jag antar att det har att göra med att jag MÅSTE göra en massa saker framöver som jag egentligen inte vill och inte orkar. Känns som allt framöver bara är en massa tråkiga MÅSTEN som säkerligen gynnar mig i längden på något sätt men som bara känns tråkiga just nu. Det känns som att det var längesen jag tyckte något var riktigt kul och det känns som att jag bara har massa tråkigt jag MÅSTE göra ett bra tag framåt. Inte särskilt motiverande.

Det enda jag verkligen ser fram emot är New York, och där ska jag verkligen se till att njuta för fram till New York är det bara tråkiga och jobbiga saker jag måste göra och efter New York har jag bara massa tråkiga saker jag måste göra som jag inte orkar egentligen. Livet känns på något sätt väldigt grått och jag vet inte hur jag ska sätta färg på det igen. Kanske går det inte, kanske är det såhär livet "ska" vara. Kanske blir det inte roligare än såhär. Jag hoppas inte det, för isf - what's the point......?

Tror det är bäst om jag återgår till SATC och inte tänker på det. Blir bara så nere när jag tänker på det, allt känns ganska meningslöst.


gammal bild från valborg...vilket år kan de varit...2012 kanske? Vad jag gör? ingen aning.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar