.

.

tisdag 28 april 2015

Sängbygge och häng med min favorit <3


Hej på er. Läget? Själv sitter jag i skolan. Igår fanns ingen tid för bloggning då jag hängde med Jessika hela eftermiddagen. Först gick vi en sväng på stan, Jessika handlade lite och sen gick vi till NK och fikade. Gott & mysigt. Sen gick vi hem till mig, till nya stället. Där chillade vi, Jessika fick träffa Lexi och vi byggde ihop min säng. Ohyes hela sängen fick vi ihop. Helt grymt!!! Så nu har jag en ny fin säng, sjukt stolt. Tvingade även Jessika att skaffa insta för "alla måste ju ha det" ;) var en jättemysig dag och Jessika blev kvar till typ halv tio på kvällen. Körde henne till centralen och köpte med subway hem som kvällsmat. Gotttttt :) 


Sängen ihopbyggd. Så nöjd!!! Bäddade iordning fint sen också + att jag köpt ett nytt fint överkast att bädda med innan jag går hemifrån. Grymt! Bloggar mer sedan, nu är rasten slut. Går till kvart i tre idag å sen ska ja hem och vila en stund innan jag bygger ihop min nya byrå, sätter upp lampor + packar upp lådor. Sjukt mycket kläder och grejer att packa upp och en del att göra innan jag kommit iordning, men det börjar bli fint. Kommer bilder om ett par dagar när det är klart! Nu - lektion. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar