.

.

torsdag 16 april 2015

Sorry


Alltså im sorry för dåligt bloggande idag men har verkligen varit helt borta. Sov skitlänge och resten av dagen har ja varit snurrig i huvudet och helt slut, har bara orkat ligga i soffan och kolla teve. Är fortfarande trött trots att ja sovit å vilat hela dagen. Tror det var ett bakslag efter att jag gjorde så jävla mycket igår. Men gårdagen var en bra dag så det var värt det! Nu ska jag snart lägga mig, eller aa om en timma när sex and the city är slut. Imorgon har jag skola på eftermiddagen, från 14 och innan det ska vi jobba lite med vårt grupparbete så ska vara i skolan vid 12. Så sovmorgon får oavsett vilket är bra för då hinner jag upp och duscha och fräscha till mig och äta en lång frukost innan skolan :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar