.

.

torsdag 28 maj 2015


Alltså denna dagen kan bara gå och hänga sig någonstans. Okej det var väl lite väl brutalt kanske men jag har med andra ord haft en dålig dag. Det enda positiva var att jag fick gjort en heldel plugg, tog mig igenom tio häften idag. Good start. Pluggsuget ligger dock i botten just nu så jag har ingen aning om hur mycket som faktiskt fastnade. Menmen. Det var även skönt att kunna sitta ute i solen på balkongen och plugga. Men bortsett från det har jag inte något bra att säga om denna dag. Har inte riktigt känt mig som mig själv, har varit lite frånvarande eller vad man ska säga. Nä, jag tror jag borde gå och lägga mig snart och hoppas på en bättre dag imorgon! Då blir det en sväng iväg för plugg när jag vaknat och så och på eftermiddagen, om jag känner mig lite bättre än idag, så blir det Ikea. Fixa det sista till lägenheten. Men vi får se.  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar