.

.

onsdag 20 maj 2015

Morgonmys


Det var lite svårare att komma upp förut när klockan (och mamma) ringde. Men inte för att jag var trött, nejnej. Var snarare ganska pigg. MEN jag hade en liten gosig katt som hade gosat in sig i min armhåla och låg och sov. Inte speciellt lockande att gå upp när man har det så mysigt.

Så vi låg kvar en stund till, jag läste bloggar/Aftonbladet/instagram/Facebooksamtidigt som jag morgongosade med sessan. Hur mysigt som helst!


How cute?? Tror inte att ni heller hade velat gå upp :)

Nu är jag iaf påväg till skolan för seminarium mellan 13 & 15. Sen ska min grupp jobba en stund med grupparbetet inför måndagens seminarium. SEN får jag gå hem. Och efteråt ska jag som sagt iväg och träffa något väldigt gulligt =) visar er senare.

Lite färgglatt idag. Detta "linnet" är egentligen en tight, kort klänning men jag föredrar att använda det som ett tight
sommarlinne. Haft det hur länge som helst men älskar det fortfarande - så fint mönster och färger.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar