.

.

tisdag 19 maj 2015

"some feelings are once-in-a-lifetime feelings, like the ones we had"


Läggdags nu. Imorgon har jag sovmorgon (hur skönt???) - ska dra till skolan så jag är där vid elva och ha en kort introduktion av ett grupparbete som ska utföras på eftermiddagen imorgon. Slutar runt tretiden, eller när vi är klara helt enkelt men är schemalagd till 15. 

Efteråt, eller någon gång på eftermiddagen måste jag till Apoteket (note to self) och så skulle jag gärna vilja ta en liten tur i affärer och titta lite :) finns så galet mkt fina kläder jag vill ha nu, måste ut i affärerna och kolla lite. Kanske även handla något hehe. Så det vill jag göra imorgon efter skolan. Undrar om jag kan tvinga med mig något (fönster)shoppingsällskap tro ;)


Nä nu ropar sängen, och katten. Puss & gonatt från oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar