.

.

onsdag 6 maj 2015

Whyyyyyy??


Förut när jag var i skolan satt jag och surfade runt lite och hittade så sjuuuuukt snygga kläder. Tänkte att jag beställer dom när jag kommer hem från datorn, tre stycken grymt snygga klänningar. Tro fan när jag kommer hem att TVÅ AV TRE tagit slut i min storlek. På bara några timmar. Varför, varföööör beställde jag inte bara från mobilen????? Ibland blir jag så trött på mig själv.

Tröstade mig iaf med att klicka hem den tredje klänningen plus en till som jag hittade. Hoppas dom sitter snyggt nu bara. Perfekta sommarklänningar, kan redan se dom framför mig. Den ena med converse, eller boots, eller klackar - ja vilka skor som helst helt enkelt, med bara ben och kanske en skinnjacka på kvällen. Den andra med svarta boots eller tuffa klackar. Också med kanske en skinnjacka eller jeansjacka på kvällen. Ja ni ser ju, drömmer mig bort. Nu får dom gärna bara komma hem i brevlådan och vara lika snygga som på bild :)

Visar er om några dagar. När dom kommit.

Min lilla tjockis sover haha. Så gosig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar