.

.

torsdag 28 maj 2015


Gick och la mig ganska direkt igårkväll efter att jag hade bloggat. Hade så ont i huvudet att det kändes tungt att hålla det uppe haha. Det tog dock ett tag att somna, hade FÖR ont i huvudet och var FÖR trött för att somna (story of my life, när jag väl är trött är jag för trött för att sova haha) men till slut somnade jag och nu är huvudvärken som bortblåst. Fantastiskt.

Just nu ligger jag och gosar med min lilla som ligger och sover på min mage. Under täcket haha. Japp vi morgonmyser varenda dag och det är lika mysigt varje gång. Jag vet att Lexi är en katt men hon känns mer som en bebis om jag ska vara ärlig. Hon pratar hela tiden när hon är vaken, sover mycket och helst nära, äter mycket när hon väl är vaken och vill vara nära mamma (dvs mig) all the time. Låter mer som en bebis än en katt, right? Jag älskar det iaf, hade inte bytt bort Lexi mot något annat i världen. Hon är helt enkelt bäst och det är så himla mysigt att ligga och klappa henne och pussa på hennes rynkor haha.

Nu ska jag iaf väcka min lilla söta för att gå upp och ta mediciner. Glömde att byta mitt plåsterfan på magen igår så måste göra det nu, annars lär jag väl bli en klimakteriebitch senare idag. Sen ska jag nog faktiskt sova en stund till innan jag går upp och tar tag i livet. Ja, det låter som en bra idé :)

Vi hörs lite senare när jag vaknat igen. Puss!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar