.

.

torsdag 14 maj 2015


Läggdags snart va? Idag har jag varit en tråkig bloggare, sorry :( har liksom inte haft något vettigt att säga. Menmen. Har precis pluggat några timmar och ska strax lägga mig, skönt. Är dock inte särskilt trött men några timmars sömn ska jag väl lyckas få, right? Imorgon ryktas det om fint väder. Hoppas det stämmer för isf känns min balkong med datorn i knät och en smoothie i handen som ett riktigt nice alternativ. Efter att jag sovit ut mig ordentligt och druckit en kopp kaffe. SNÄLLA GE MIG EN VARM SOLIG DAG IMORGON! 

Att bara bo en våning upp är väl inte det jag skulle föredra om jag fick välja, MEN jag måste säga att jag tycker det är rätt mysig utsikt från min balkong ändå. En mysig liten gård liksom, känns som en liten park =)

Gonatt på er, nu måste jag göra mig redo för sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar