.

.

torsdag 7 maj 2015


God förmiddag. Läget? Själv är det helt okej idag, kom alldeles precis innanför dörren. Började 8 imorse och skulle egentligen ha lektion till typ 12.20 eller ngt och sen skulle nästa lektion börja 14. Men istället var första lektionen slut 10.20 och nästa lektion börjar frf inte förrän kl 14. Så eftersom jag har ca 10 min till skolan nu med vagn, inga byten eller något så bestämde jag mig för att spendera dessa timmar hemma. Har precis diskat lite och nu ska jag nog vila en stund innan klockan blir typ 13.15 och det är dags att förbereda mig för att gå tillbaks till skolan. Sista lektionen är nämligen obligatorisk, annars skulle jag inte åkt tillbaka. Sen slutar jag 15.30.

Så nu blir det en chill- och vilostund här hemma. Skönt! Hörs sen :)

Bild ej från idag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar