.

.

söndag 31 maj 2015

Mors dag


Varit i stan en sväng. Mamma kom runt tolv, bjöd hem henne idag då det är mors dag. Tråkigt nog har inte presentjäveln jag beställde som GARANTERAT skulle komma innan mors dag, kommit än så den kunde hon inte få. Menmen. Har skickat iväg ett förbannat mejl så hoppas jag att presenten kommer snart - sjukt fin. Iaf så fikade vi hemma här och sen knallade vi & Ozcar in till stan. Det är ju så nära så det blev en promenad in. Köpte ett par nya haremsbrallor som jag tänkte ha att flyga i till New York och sen strosade vi mest bara runt. Ett par solbrillor blev det också, hittade ett par perfekta. Älskar stora brillor, ju större desto bättre så jag var tvungen att köpa dom. Ozcar köpte lite shorts och grejer också. Sen tog mamma tåget hem igen vid fyra och jag och Ozcar gick runt en stund till innan vi vandrade hemåt. Nu är vi hemma igen och jag borde väl börja plugga men jag känner inte för det just nu haha. Prokrastinerar till 110%. Får ta tag i det senare. Ska vila mina fötter lite först!


Körde mina Nike idag, skor alltså. Haft dom hur länge som helst men blir mer och mer kär i dom ju längre tid som går. Så idag kände jag att jag var tvungen att inviga dom (bara haft dom och dansat street med i skolan, på gymnasiet innan) och dom var fantastiskt sköna att knata runt i på stan. Mycket skönare än platta och hårda conversejävlar. Synd att det är så snyggt haha. Men dessa funkar att varva mellan när jag behöver något bekvämare, typ när vi ska vandra runt i New York!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar