.

.

tisdag 12 maj 2015


Kom precis hem efter några timmar i skolan. Intressant, ja men ändå en smula långtråkigt att diskutera i flera timmar om samma ämne. Menmen. Slutade för lite drygt en timma sen, åkte hem och hoppade snabbt av i stan för att handla lite grejer innan jag tog nästa spårvagn hem. Kom precis innanför dörren nu och la mig på sängen med hjärtat nu, hon ligger på min mage och spinner. Så mysigt!! Om en liten stund ska jag ta min stackars kropp och åka iväg en snabbis, handla lite mat vilket jag inte orkade göra på hemvägen för de hade blivit jobbigt att släpa på massa påsar. Så mat ska handlas, idag är somsagt en lite speciell dag så det blir lyxmat för mig. Frågan är bara vad jag vill äta för "lyxigt", hmmmmm..... Även Lexi ska få något lyxigt, kanske få smaka på en burk tonfisk? Hennes stackars mage tål bara en sorts kattmat (torrfoder för känsliga magar) men vissa grejer som inte är ren kattmat går också bra. Tonfisk har hon dock aldrig fått, det kanske får provas idag.

Sen är jag ledig resten av veckan, skönt! Det var inte mycket skola alls denna vecka haha. Men har en hel del plugg att göra hemma så det lär jag väl sitta med på nätterna när jag inte kan sova, som vanligt. Är som mest produktiv då faktiskt, fått gjort SJUKT mycke de senaste dagarna så nu har jag inte mycket kvar innan jag kan börja tentaplugga på riktigt och nöta in all skit jag skrivit ihop. 

just nu. vi har det sjukt mysigt tillsammans jag och min lilla prinsessa!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar