.

.

lördag 16 maj 2015


Hej på er. Läget? Själv dricker jag kaffe och kollar på repriser på teven just nu. Mysigt :)

Igår, så var det superfint väder. Varmt, skönt, trevligt. Gick upp och åt frukost (kaffe&bulle) på verandan. Sen fixade jag mig, åkte in till stan strax efter tolv. Hängde med Anna. Vi drack kaffe och njöt av solen. Gick på promenad med hennes hund och Linneas hund som hon passade. Svängde förbi en hundgård där vi släppte hundarna. Amanda, som bor i närheten, kom också dit en bra stund och hängde. Vi tre solade, pratade, och njöt medan hundarna sprang runt. Åkte hem vid halv sex. Hem och grillade ute i solen. Jag åt gott grillat kött med potatis i ugn, halloumiost, sallad. Dom andra åt hamburgare. Efteråt kände jag att det började bli lite kyligt och att jag var trött. Gick in, la mig på soffan, däckade en stund. Sen blev det massor av filmer hela kvällen i soffan. Mys!

Lexi njöt i solen <3

Annas hund Sira. Så fin!

Sen tog jag inte så mycket fler bilder igår, glömde helt bort mobilen och kameran haha. Nu idag är vädret inte lika somrigt och fantastiskt som igår tyvärr :( så jag ligger i soffan och gosar med min kisse. Ska nog träffa Evelina sen, tror jag. Hon jobbar till åtta dock, så får se. Jag är lite trött.

Min kisse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar