.

.

onsdag 20 maj 2015

"getting hurt one time was bad enough..."


Ja, nu blir det läggdags för mig. Haft en rätt så skön dag med lite grupparbete i skolan, sen hem och hemma gjorde jag snabbt en till skoluppgift som jag skickade in. Efter det åkte jag iväg för lite shopping och till Apoteket. Blev även lite mat som efter shoppingen innan det bar av hemåt igen. Väl hemma har jag provat mina nya kläder typ 372728 ggr, tyvärr är min systemkamera död, annars kunde jag tagit fina outfitbilder och visat er allt nytt. Mobilkameran funkar ju men inte under kvällen (korten blir för mörka) så isf får jag ta kort på min shopping imorgon istället. Vi får se! Efter jag provat alla kläder i alla möjliga kombinationer så blev det serietittande, och sen har jag nog inte gjort så mycket mer idag. Nu har jag suttit med lite plugg (vi ska granska varandras små arbeten och lämna små kommentarer till varandra i gruppen) och känner att det är dags att lägga undan datorn och sova.

Imorgon har jag sovmorgon. Eller det är en föreläsning på förmiddagen men den känns otroligt onödig att gå på så jag tänkte skippa den och istället vara hemma och förbereda mig för eftermiddagens seminarium. 

Så MAMMA OM DU LÄSER DETTA VILL JAG HEMSKT GÄRNA ATT DU RINGER RUNT KVART ÖVER 10 IMORGON. 10.15!!! 

Nog för att jag kommer upp på egen hand, men att gå upp för att sätta sig och plugga är aldrig särskilt lockande, så då hjälper det om någon ringer och peppar mig lite.

Nu -> sova. Imorgon har jag som nämnt seminarium och sen efter skolan ska jag nog åka iväg och träffa något riktigt gulligt :)) ja där fick ni något att fundera på. 



Natti natti hälsar jag och Lexi.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar